Κάτι σαν γνωριμία........

Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

ΚΑΜΑ ΣΟΥΤΡΑ,ΤΑΝΤΡΙΚΟ ΣΕΞ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ : ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΜΑΣ


Έχω ανεβάσει εώς τώρα θεματάκια που αφορούν την φυσιολογία (τον ψυχοβιολογικό μηχανισμό) του σέξ και κάποια που έχουν να κάνουν με ψυχολογική επεξεργασία φάσεων και δεδομένων γύρω απ το σέξ.Θα προχωρήσω και στην περιγραφή (σύμφωνα με τη βιβλιογραφία και την κλινική πράξη) σεξουαλικών παθήσεων/διαταραχών όμως θα ήθελα πρώτα να απεγκλωβίσουμε το σέξ απο κάποιες μυθολογίες εώς και τερατολογίες γιατί πολλές φορές και αυτές συμβάλουν στην διαδρομή μιας σεξουαλικής διαταραχής.Υπάρχουν πολλά sites που δίνουν πληροφορίες για τις επιμέρους διαταραχές αν και καλό θα ήταν αν κάτι μας αποσχολεί να το συζητάμε απευθείας με τον γιατρό μας και να μην μαζεύουμε πληροφορίες εγκυκλοπαιδικά μόνο.

Τόσο το Κάμα Σούτρα όσο και το Ταντρικό Σέξ μας είναι γνωστά απο μμε,συζητήσεις ή και απο προσωπικό ψάξιμο.Εδώ που τα λέμε ο εραστής που κάνει αναφορά σε αυτά εεεε δημιουργεί κάποιες εντυπώσεις."Ξέρω την τάδε στάση απ το Κάμα Σούτρα..." ,"..θές να κάνουμε Ταντρικό Σέξ...? " όσο να πείς ακούγονται βαρύγδουπα και ενδιαφέροντα.Ένα κάρο βιβλία και ταινίες στα περίπτερα διαφημίζονται σαν βίβλοι του σέξ στηριζόμενα (υποτίθεται) σε γνώσεις Κάμα Σούτρα και Τάντρα.Στην πραγματικότητα απλά ερεθίζουν την φαντασία μας και την σεξουαλική μας περιέργεια παραπληροφορώντας μας και για το Κάμα Σούτρα και για την Τάντρα αλλά κυρίως για το σέξ.Δεν θα ξεχάσω το επεισόδιο εκείνο του Sex and the City (απ τα ελάχιστα που πέτυχα) όπου οι τέσσερις φιλενάδες πάνε σε σχολή Ταντρικού Σέξ που δάσκαλοι είναι ένα ζευγάρι.Η γυναίκα δείχνει κάποιες τεχνικές μάλαξης του πέους του συζύγου της,ο σύζυγος δεν αντέχει,εκσπερματώνει και στο επόμενο πλάνο βλέπουμε τα σκάγια να έχουν πάρει και την Κάρι (νομίζω) που καθόταν στις πρώτες πρώτες θέσεις παρακολουθώντας την επίδειξη.

Το βιβλίο Κάμα Σούτρα γράφτηκε μεταξύ 3ου και 5ου αιώνα μχ απο τον ινδουϊστή φιλόσοφο Mallanaga Vātsyāyana. Φυσικά και δεν ήταν απλά ένας οδηγός του σέξ που παρουσιάζε κάποιες στάσεις.Ένα πολύ μικρό μέρος του έργου αυτού αφορά τις σεξουαλικές στάσεις.Στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα βιβλίο σαβουάρ βιβρ που αφορά τις διαφυλικές σχέσεις.Απευθύνεται σε μια ελίτ τάξη και εντάσεται στο θρησκευτικοφιλοσοφικό πλαίσιο της εποχής εκείνης.Το ότι δίνεται αυτός ο τόνος επισημότητας στο σέξ (και σαν θρησκευτικό καθήκον αλλά και σαν δείκτης κοινωνικής ανωτερότητας) είναι αυτό που ουσιαστικά αξίζει να συγκρατήσει κανείς απ το βιβλίο αυτό.Οι στάσεις και οι πρακτικές δεν είναι χύμα για όλους αλλά γίνεται μια διανομή ανάλογα με τους συσχετισμούς μεγέθους των γεννητικών οργάνων και άλλα επιμέρους χαρακτηριστικά που αν δεν είσαι εξοικειωμένος με αυτό το φιλοσοφικό σύστημα μοιάζουν μάλλον κορακίστικα.Σίγουρα είναι ένα πολιτισμικό μνημείο αλλά σε καμμιά περίπτωση δεν είναι ένας μπούσουλας που θα πρέπει να παπαγαλίσουμε.

Η Τάντρα είναι ένα ρεύμα αιρετικό για το τότε ινδουσιτικό θρησκευτικο-φιλοσοφικό σύστημα που ουσιαστικά απευθύνονταν σε ευρύτερες μάζες και καταργούσε τις αυστηρές αρχές του ινδουϊστικού ιερατείου.Δεν έχει τον ελιτίστικο χαρακτήρα του Κάμα Σούτρα,απευθύνεται σε όλους και σε ότι αφορά το σέξ του δίνει μια επιπρόσθετη διάσταση,αυτήν της πνευματικής εμπειρίας.Άν για την Κάμα Σούτρα αυτό που μετράει είναι ο σκοπός με κυρίαρχο (και σχεδόν αποκλειστικό) ρόλο να έχει το αρσενικό ,στην Τάντρα αυτό που μετράει είναι όλο το ταξίδι και σε αυτό συμπορεύονται τα δυο φύλα.Η επικέντρωση στις αισθήσεις και ουσιαστικά η απόλαυση/αξιοποίηση κάθε στιγμής στο σέξ είναι αυτό που θα μας ωφελούσε να κρατήσουμε απ το έργο αυτό.Οι επιμέρους τεχνικές και πράξεις άν δεν λειτουργείς με ταντρικό σκεπτικό μπορεί και να προκαλέσουν γέλια,όπως και το επεισόδιο που ανέφερα στο Sex and the City.(Κατα την ινδουϊστική μυθολογία το σύμπαν προέκυψε απ την πνευματική και σεξουαλική ένωση του θεού Σίβα με τη θεά Σάκτι.Ο Σίβα ήταν η ενσάρκωση της συνειδητότητας και η Σάκτι η ενσάρκωση της καθαρής ενέργειας).

Σε ότι αφορά τον ρομαντισμό,η ετυμολογία της λέξης προέκυψε απ το γαλλικό romance που σήμαινε "κατα τον τρόπο των ρωμαίων".Επρόκειτο για ένα γλωσσικό ιδίωμα,πιο λαϊκό και ανεπίσημο απ τα κλασσικά λατινικά,που χρησιμοποιούνταν κυρίως σε ιστορίες που εξυμνούσαν ανδραγαθήματα ιπποτών.Αργότερα (προς τα μέσα του 18ου αιώνα) ο όρος αυτός αναφέρονταν σε ένα νέο ρεύμα τέχνης που στηρίζονταν στην έκφραση συναισθηματικών συγκινήσεων.Κατα κάποιο τρόπο πρώτα φορτίστηκε η τέχνη με roman-τισμό και μετά επεκτάθηκε σαν άποψη/στάση στις σχέσεις και φυσικά στην πορεία το ένα τροφοδοτούσε το άλλο.Σύφωνα με μερικούς αναλυτές υπήρξαν κάποιες κοινωνικές αλλαγές που έκαναν πιο πρόσφορο το έδαφος για μια τέτοια τάση και στις σχέσεις.Μιλάμε για την αυγή της βιομηχανικής επανάστασης κατα την οποία ο άντρας δεν είναι πλέον η μόνιμη και απόλυτη φιγούρα μέσα στην οικογένεια,αφου αναγκάζεται να λείπει αρκετές ώρες απ το σπίτι και τον ρόλο του αντικαταστάτη/υπαρχηγού αναλαμβάνει αυτές τις ώρες η γυναίκα.Μπορεί να μην μιλάμε για μια μητριαρχική κοινωνία ωστόσο στην καθημερινή οικογενειακή πράξη ισχυροποιήθηκε ο ρόλος της γυναίκας (άρα και η επιρροή της στην διαμόρφωση ενός νέου κοινωνικού χαρακτήρα) και άρχισε να εξασθενεί η απολυτότητα του άντρα αφέντη.Το παιδί πλάθεται περισσότερο και κυρίως απ τη μητρική (θηλυκή) φιγούρα αφου περνάει και ποσοτικά και ποιοτικά περισσότερο χρόνο με την γυναίκα-μάνα.

Βέβαια μέσα σε αυτήν την κοινωνικοπολιτισμική κατσαρόλα ανακατεύτηκαν και άλλα συστατικά που τελικά συνέδεσαν τον ρομαντισμό με μια λιγότερο σαρκική έκφραση του έρωτα και το σέξ μετριάσθηκε,έγινε ένα είδος αξεσουάρ στην ερωτική "φιλολογία".Ήταν το ευκόλως εννοούμενο που μονίμως παραλείπονταν απ την όλη κουβέντα.Έτσι φτάσαμε σε έναν μάλλον κενό περιεχομένου δυϊσμό όπου ο ρομαντισμός (ασύνδετος με κάποια απτή ηδονή) υπερτιμήθηκε και το σέξ φορτισμένο με πολλές πολλές ενοχές υποβαθμίστηκε σαν ισοδύναμος κρίκος στις σχέσεις.Αυτή η υπερβολή σε έναν θεωρητικό ρομαντισμό άρχισε να μετατρέπει τον έρωτα σαν μια ευκαιρία για καλλιτεχνικές δημιουργίες,αυτοπροβολή και μπόλικο ναρκισσισμό.Για να συγκινήσουμε μια γυναίκα έπρεπε να γράφουμε ποίηματα,να της τραγουδάμε κλπ κλπ κλπ ενώ πάντα έμενε αδιευκρίνηστη η εμπλοκή του σέξ σε αυτήν την ιστορία.Οι ρομαντικολογίες έγιναν τρόπος προβολής και τελικά τεχνική κατάκτησης του θηλυκού χωρίς να υπάρχει κάποια εμφανής σύνδεση με την ίδια την εμπειρία της ηδονής απ αυτόν που την ασκούσε.Γίνονταν σαν μια συνταγή που θα έκανε πιο πειθήνια την γυναίκα στο σέξ και μέσω αυτής της υποταγής προσδοκούσαμε την ηδονή.Αυτή η κατάχρηση όμως του ρομαντισμού,υποβάθμισε τον ίδιο τον ρομαντισμό (εραστές επίορκοι στα μεγάλα λόγια εξαπατούσαν τις ερωμένες τους) και φυσικά όλο αυτό οδήγησε σε ακόμα πιο μεγάλη υποβάθμιση (νέκρωση) του σέξ.Η γυναίκα άρχισε να αμύνεται πιο δυναμικά (αφού πλέον είχε και μεγαλύτερο μέρισμα στην διαμόρφωση των κοινωνιών) και να "σκληραίνει"...ενώ ταυτόχρονα ο άντρας έγινε πιο νάρκισσος και άρχισε να χάνει τη μπάλα στο παιχνίδι των σχέσεων.

Όπως λέω συχνά,το σέξ είναι ψυχοσωματικό φαινόμενο.Μέσα απο αυτό σωματοποιούνται ψυχικές εκφράσεις και ταυτόχρονα ανατροφοδοτούνται τα συναισθήματα μας.Πώς είναι δυνατόν να αναπτύσεται κάτι που αφορά τον έρωτα,όπως είναι ο ρομαντισμός, και να μην έχει άμεσο ηδονικό (και σε σαρκικό επίπεδο) αντίκρυσμα ? Κάτι τέτοιο μοιάζει μάλλον με ψυχαναγκασμό και δυστυχώς έτσι μεταδίδεται.Μέσα σε μια λοιπόν πιο ρόκ αντίληψη αυτός ο ψυχαναγκασμός (και πολύ εύλογα) γελειοποιείται."Γιατί να είμαι ρομαντικός....αφού θέλω να π..δήξω ? Γιατί να μην κυνηγήσω πιο άμεσα,πιο ντόμπρα την ηδονή ? Μακάκας είμαι ?".

Στην πραγματικότητα ο ρομαντισμός έχει πολύ σημαντικότερο και πολύ πιο ουσιαστικό ρόλο στον έρωτα σαν ψυχοσωματική ηδονή.Με την εξιδανίκευση της/του συντρόφου αφ'ενός συγκεντρώνεσαι πιο καλά και πιο απόλυτα στην σεξουαλική πράξη άρα απομακρύνεσαι σκεπτικά απ τα προβλήματα που σε τυρανούν σε όλη την υπόλοιπη καθημερινότητα και συνεπώς τόσο η διέγερση σου όσο και ο οργασμός μπορούν να ανθίσουν ανενόχλητα.Απ την άλλη πάλι αυτή η ίδια η εξιδανίκευση κάνει πιο ποθητό στα μάτια σου την/τον σύντροφο σου και αρχίζεις να ασχολείσαι πιο πολύ και πιο λεπτομεριακά μαζί του.Δοκιμάζεις περισσότερα πράγματα μαζί του,αυτοσχεδιάζεις και τελικά απολαμβάνεις όχι μόνο όταν σε διεγείρει εκείνος αλλά και όταν τον διεγείρεις εσύ .Σε ένα τέτοιο κλίμα μπορεί οι στάσεις που έχεις απομνημονεύσει απ τα διάφορα εγχειρίδια να είναι πολύ περιορισμένες,πολύ λίγες και σίγουρα άχρηστες.Θές να δοκιμάσεις με κάθε αίσθηση σου το αντικείμενο του πόθου σου το οποίο αποκτά διαστάσεις "υπέρ-άνθρωπες".Αυτό μεταφράζεται στην/στον σύντροφο σου σε περισσότερες ευκαιρίες για διέγερση και ταυτόχρονα περισσότερη οικειότητα(θάρρος) στο να λειτουργήσει κι εκείνος έτσι απέναντι σου.Το σέξ λοιπόν απογειώνεται.Η ηδονή δεν καθηλώνεται μόνο στον οργασμό αλλά αποκτά μια ευρύτερη διάρκεια η οποία μπορεί να πυροδοτήσει περισσότερους κύκλους σέξ αλλά και πληρέστερη ικανοποίηση.

Δεν χρειάζεται να μαθαίνεις ατάκες για να ρίχνεις τον άλλον.Χρησιμοποιώντας τον ερωτικό λόγο δεν αποπλανείς μόνο την/τον σύντροφο σου αλλά ταυτόχρονα και τον εαυτό σου.Μπαίνεις σε ένα κλίμα αφοσίωσης στην ηδονή που θα προκύψει απ την αλληλεπίδραση σας.Άν λοιπόν στο πίσω μέρος του κεφαλιού σου υπάρχει η αίσθηση ότι εσύ είσαι ο έξυπνος και η άλλη το θύμα σου ήδη μπαίνεις ξενερωμένα στο παιχνίδι.Μπορεί να πιάσει τόπο η ατάκα σου και να σου κάτσει η άλλη,ωστόσο η βασική απόλαυση θα αφορά μόνο καθαρά εγωϊστικές πτυχές σου(κατάφερα να την π..δήξω) και όχι μια βιωματική εμπειρία (μέθυσα απο ανεξέλεγκτη ηδονή που ξεπερνούσε και τον δικό μου έλεγχο).Όσο τεχνίτης και να είσαι μη νομίζεις ότι το ξενέρωμα σου αυτό δεν θα περάσει και στην σύντροφο σου.Συνεπώς δεν θα της λύσεις την σεξουαλικότητα της πλήρως και μάλλον θα περιορίσεις την απόλαυση που μπορείς να λάβεις απο αυτήν.

Συνταγές,συνταγές,συνταγές για επιτυχημένο σέξ που τελικά μετατρέπουν τον έρωτα σε κάτι ξενέρωτο και υποργασμικό .Άν μέσα σε όλο αυτό προσθέσει κανείς και το έντονα στρεσογόνο περιβάλλον που αναμφισβήτητα επιρρεάζει και το σέξ τότε μάλλον καταλαβαίνουμε την αποπνικτική κατάσταση στην οποία ζούμε και την οποία ενισχύουμε."Στους άντρες αρέσει το στοματικό σέξ ".Ναι,δεν είναι ψέμα ωστόσο δεν είναι και η αλήθεια ολόκληρη.Και στα δυο φύλα αρέσει το στοματικό σέξ ωστόσο η μέγιστη απόλαυση προέρχεται όταν το απολαμβάνει αυτός που στο κάνει,όταν αντλεί ηδονή ο σύντροφος σου κάνοντας το.Αυτός που απολαμβάνει κάνοντας το στοματικό εκφράζεται πιο γνήσια,ασχολείται περισσότερο,πειραματίζεται επάνω σου με περισσότερες διεγέρσεις ακριβώς γιατί αυτό διασκεδάζει και τον ίδιο.Ο άλλος που ακολουθεί μια περπατημένη συνταγή γίνεται πιο μονότονος (έτσι όπως την είδε ή άκουσε την τεχνική αυτή) και με μια διάθεση "φύγε κακό απ τα μάτια μου".Το ίδιο ισχύει και με το ερωτικό μασάζ,το ερωτικό χάδι και τα φιλιά.Άν δεν το απολαμβάνεις και το κάνεις αγκαρεία δουλειά....εεεεε μην περιμένεις να έχει την επίδραση που ονειρεύεσαι και φυσικά μην περιμένεις και το μεγαλύτερο σεξουαλικό λύσιμο απ το έτερο ήμισυ.Φαντάσου κάτι πολύ νόστιμο πχ ένα παγωτό.Την ηδονή απο αυτό δεν την αντλείς μόλις το φάς όλο αλλά κυρίως κατα την διάρκεια που το τρώς.Θα το δαγκώσεις,θα το γλείψεις,θα το κρατήσεις περισσότερο στη στοματική σου κοιλότητα γιατί όλα αυτά παρατείνουν και αυξάνουν την απόλαυση σου.Άν δεν δείς σαν παγωτό την/τον σύντροφο σου εεεεε μην περιμένεις να λιώσει μέσα σου και μην περιμένεις να πλημμυρίσεις απο ευχαρίστηση.

Τελικά γίνεται ότι γίνεται και μετά έρχεται η λύση και ενδεχομένως και η αποχώρηση.Βέβαια έχει διαδοθεί η φήμη ότι η γυναίκα έχει μια διαρκέστερη ηδονική έκσταση που διαρκεί και μετά τον οργασμό.Καλό είναι σαν σύντροφος να είσαι εκεί σε αυτό της το βίωμα και να μην γυρνάς να κοιμηθείς ή να την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια.Και δεν θα το κάνεις για να της κάνεις χάρη...αλλά γιατί αυτό την λύνει ακόμα περισσότερο και συνεπώς μπορεί να γίνει η αφορμή για έναν ακόμα πιο καυτό ερωτικό κύκλο.Ακόμα όμως και αν δεν ακολουθήσει άλλος κύκλος η ίδια η αγκαλιά,τα φιλιά που θα ανταλάξετε,τα λόγια ερωτικής ενίσχυσης ...δημιουργούν στο σώμα ένα έντονο ευφορικό και αναλγητικό χυμισμό που διασφαλίζουν έναν θαυμάσιο ύπνο και κυρίως μια ακόμα μεγαλύτερη προσμονή επανάλειψης αυτής της εμπειρίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου